Kas tad īsti ir klientu meklētais virtuves dizains? Katra atsevišķa klienta izvēle, savienota ar citu klientu izvēlēm, saliktas visas kopā, tās veido dizaina tendences, kuras nosaka nākotnes attīstības virzienu un atbilstību esošajam laikam. Tendenču kopumā ietilpst vairākas mainīgas sadaļas.
Savstarpējās mijiedarbības dizains. Gan klienti, gan dizaineri šajā materiālajā pasaulē nemitīgi mijiedarbojas ar krāsām, materiāliem, formām un arī savstarpēji. Mijiedarbība ir tas process, kurš lielā mērā nosaka virtuves dizaina izvēles pamatelementus, no kuriem veidojas mūsu dienu virtuves dizaina gala rezultāts. Svarīgi ir to apzināties un ļauties šai mijiedarbībai, kad ir jāizdara izvēle.
Vizuālais virtuves dizains. Vajag izvēlēties zīmolu, izskatu, sajūtas, emocionālo iedvesmu, gala apstrādi, detaļas. Tieši tas visu kopā, savstarpēji ietekmējot viens otru veido virtuves vizuālo dizainu. Klientu izvēle nosaka jaunos virzienus pie kuriem dizaineri vairāk strādā un rada jaunus individuālus vizuālos risinājumus.
Virtuves satura stratēģija. Lietot pārbaudītas vērtības, nepieļaut visiem zināmas kļūdas, balstīties uz pircēju atsauksmēm par vienu vai otru aprīkojumu, materiālu vai virtuves grozu mehānismiem. Saturs veido virtuves iekšējo dizainu un lielā mērā tieši saturs nosaka katra individuālā virtuves dizaina īsto vērtību.
Pārbaudīta virtuves pielietošanas kvalitāte. Svarīgi lai tiek izmantotas piedāvātās iespējas, ikdienā ērti lietot virtuvi, lai var viegli piekļūt it visam, lai darbības kvalitāte būtu sajūtama jebkurā līmenī. Klientu pieredzei un izvēlei šeit ir liela nozīme, tapēc visiem dizaineriem un kompānijām vajag saglabāt labu savstarpējo saikni ar klientiem. Tikai savstarpēji komunicējot, ikvienu jautājumu var uzlabot un likt tam virzīties pareizajā virzienā.
Laba attīstība, jābalsta uz labu sadabību, tad būs labs rezultāts.